::My Blog::
D'KatyCats

Navi? Just hover the image ^^



Entry Princess Members

Hello uollss!haha follow me tau! If not, I slap you! muehehehe evil person :D


D'Talking Machine!

Talk Talk Talk hahhaha , here okay :)!


D'Twitter



Thanx!

Template: Ndot Perry
Basecode By: Nurul Atiqah
Edited by: My Name


Periksa > Trial > UPSR > PSRA

    
Hello Darling,
Hari ini saya ada >Trial< PSRA.. susah kot.. bagai nak mati menjawabnya.. dah baca,dah hafal.. tapi tetap lupa asal ah!... Minggu depan Trial Daerah.. tapi yang bestnya boleh bawak kampung! I miss my village.. hope will stay there forever(forever sangat).Pastu, dua minggu selepas raya ada >UPSR< and then, 1 minggu selepas itu  >PSRA<... Hope I can do my best to get Mumtaz and 5A..Pray for me.... Inshallah hope allah hear you and my prayers.. AMIN~ that all that I can shared.. bye.. LOVE YOU